utorok 8. januára 2019

#2018

1.   2.   3.

Tento rok mi prebehol extrémne rýchlo! V snahe skĺbiť každodennú starostlivosť o dieťa, trávenie času s rodinou (za ktorou treba veľa baliť a veľa cestovať), pokusy o sebarealizáciu (občas to bolo fakt únavné) a aspoň trochu uspokojiť moju chuť "niekam ísť"...(Ďakujem za trpezlivosť môjmu najlepšiemu mužovi a synovi:)
V Novom roku by som si želala viac zdravia pre mojich blízkych, viac času na priateľov, knihu, dobrý film, viac pohybu,...Tak uvidíme :)
Pripravila som vám súhrn postov za rok 2018. Ktorý je váš obľúbený? Ak si chcete niektorý pripomenúť, stačí kliknúť na číslo pod fotkami.
A za spoluprácu ďakujem super Janke za objektívom. Tieto naše stretnutia sa stali pre mňa relaxom ;)

1.   2.   3.   4.

1.   2.   3.   4.

1.   2.   3.   4.

photos: Jana Míková

1.   2.   3.   4.
A hecla som sa aj na mimo módne posty, ktoré vyžadujú najviac času a energie!
Najväčšie ohlasy vôbec mal príspevok o plienkach (asi sa ja vykašlem na outfity 😁)
Chceli by ste ešte nejaký článok na podobnú tému?


2 komentáre: