pondelok 13. apríla 2015

Home decorations



Po dlhom čase som oprášila farby, vybrala plátna a mala z maľovania znova radosť. Dotlačila ma situácia na našom trhu :D - čiže, nič sa mi v obchodoch nepáčilo. Naľavo moje fotky - napravo ukážka toho, čo ma momentálne baví v interiéroch. Klasícká čierno-biela kombinácia, prípadne doplnená tmavo zelenou. Kaktus som si namaľovala sama, o lapači snov som mala jasnú predstavu, nakoniec sa mi ho aj podarilo nájsť na internete. 

  
Biele steny, drevené parkety, farby a vzory na doplnkoch. Obraz som kreslila pastelom ešte na strednej škole - prekreslený obraz od Henriho Matissa, Zlaté rybky. Písmenká od Mr. Wood (asi nikdy v živote som sa tak netešila z odbaľovania balíka - všetko na ňom bolo dokonalé, od obalu až po obsah) ananás - H&M home. 


Metalické detaily, pastelové farby a moja najnovšia láska - papierové vrecká Uashmama. Tento krásny stánok ma nenechal chladnou na bio trhoch v Banskej Bystrici. Začala som s kabelkou, vyhrala "črepník" a myslím že tu to ešte nekončí. Tieto papierové vrecká a tašky sú ručne šité a farbené v Toskánsku tradičnou remeselnou metódou. Viac si o nich môžete prečítať tu. Moja DIY nálada ma stále neopúšťa, máme napríklad aj dosť divoké nočné stolíky (bedničky mám od veľmi milého Taliana, ktorý najprv síce nechápal čo od neho chcem :D mal ich totiž ako súčasť stánku, ale po výstave mi ich daroval, grazie Fabio!). Aké štýly a dekorácie máte najradšej vy?


photos: me, pictures: Bloomingville + Pinterest

3 komentáre:

  1. M a P odpadavam s teba.. :D a fotky stolikov su kde??? napašmeš a.. ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ešte som zabudla ze kaktus je supis.. malovany a zivy tiez pravdaze.. :D

    OdpovedaťOdstrániť