nedeľa 19. januára 2014

Golden globes

Každý rok sledujem takéto akcie, ani nie kvôli samotným cenám, ako kvôli tomu, kto si čo oblečie. Pretože sú to ľudia, ktorí si môžu vyberať od najznámejších návrhárov na svete, vždy ma zaujíma, ako to dopadne. Posledné roky sa mi ale toho veľa nepáči. Nevravím že šaty nie sú krásne, ale nejaký celkový look ma už dlho neoslovil tak, že by som padla na zadok. Ale myslím, že naživo by to bolo o inom.

 Maria Menous in BCBG Max Azria
Tieto šaty to u mňa vyhrali strihom a mám veľmi rada túto značku, ale osobne sa mi nepáči farba.

 Margot Robbie in Gucci
Myslím, že ako blondínka so vzhľadom Barbie zvolila veľmi dobre, jednoduché a pekné.

 Emma Watson in Dior
Spredu to je nič moc, ale ten chrbát to posunul niekde inde. Myslím že najkreatívnejší outfit, ale škoda že len odzadu.

 Adéle Exarchopoulos in Miu Miu
Môjho srdca šampión :) Plus odhalený chrbát a krásna farba. 

 Julianna Margulies in Andrew Gn
Tieto šaty sa mi síce bohvieako nepáčia, ale celkový vzhľad je podľa mňa super. Myslím, že sa jej veľmi hodia, presvedčila ma.

 Cate Blanchett in Armani Privé
Jedna z najlepšie vyzerajúcich žien, šaty aj vizáž sú dokonalé.

Kto sa najviac páčil vám?

publikovala: P.
photo: internet

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára