utorok 24. septembra 2013

Designweek ´13


To že nám skončilo leto, nám aspoň vynahrádza množstvo akcií ktoré sa každoročne dejú v tomto období. Začínam mať pocit, že nič nestíham, toľko je toho!

Designweek - každým rokom lepší a lepší. Prvé pozitívum bolo, keď sa mi do rúk dostali  noviny festivalu. Super spracované a pekne všetko pokope. Prekvapil ma aj bohatý program, množstvo fakt zaujímavých workshopov. V rámci Designweeku sa konal aj Fashion marš, ako prvá demonštrácia módy svojho druhu na Slovensku.  Ja som stihla pozrieť výstavy v Pisztoryho paláci a Dopravnom múzeu. Najviac ma zaujali nórsky YOKOLAND, zaoberajú grafickým dizajnom, ilustráciami, typografiou a GRIDY, ktorý sa venujú produktu, nábytku a v poslednom čase inklinujú k nórskemu drevu. 

Brilliant by Design - výstava českého skla a porcelánu
Gridy + Ton
Gridy

foto: Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára