sobota 10. augusta 2013

Pink twins

Momentálne mám obsesiu pre cutout booties. Top sú pre mňa dizajnom Balenciagy, ktoré tento trend aj odštartovali...

Je však aj mnoho iných cenovo dostupnejších prevedení, mňa najviac oslovili práve tieto Campbellky (asi mám nejaký soft spot pre JC? :D) No sú doslova všade - Topshop, Asos, Choices, či H&M, už si len vybrať tú svoju verziu :D

Vy ste na tom ako, aj vás tento štýl topánok chytil za srdce alebo ich aj vlastníte? A ktoré ste si vybrali vy? :)




dress: Asos, bag: Zara, sunglasses: Ray Ban, watch: Burberry, ring: Pandora, boots: Jeffrey Campbell, necklace: Thomas Sabo

foto: Patricia

2 komentáre:

  1. Veľmi sa mi páčia šaty. Celkovo veľmi pekný outfit. Mňa tento druh topánok veľmi neoslovil. Dávam prednosť lodičkám :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. A áno, myslím, že mnohým ľudom určite nie sú tieto topánky po chuti :)

      Odstrániť