štvrtok 12. novembra 2015

Designblok 2015


Na Designbloku som nebola už pekne dlho (naposledy v roku 2011), takže keď nám rodinný výlet vyšiel na tento dátum, nemohla som ho vynechať. Počiatočné nadšenie vystriedalo menšie sklamanie...Pre mňa bol Designblok výnimočný miestami, kde sa nachádzal a super inštaláciami. Tento rok sa konal na výstavisku v Holešoviciach, takže miestnosti vystriedali stánky, zákutia nejakej starej budovy zase veľké haly. Napriek tomu, som si tu našla dosť vecí, ktoré sa mi páčili...Boli ste na Designbloku? Vaše dojmy?


DECHEM studio - Bandasky lights


PORIGAMI & Sebastian Kitzberger & Štěpán Smetana



 Asi najviac času som strávila pri týchto krásnych trojrozmerných papierových prianiach od Porigami.


   Milan Pekař & Studio MUCK



 SEQUENCE - Markéta Držmíšková (porcelán) + Petr Hák (police)





Svoboda! No Things No Design - Blond and Bieber (Sleep With Us)

 photos: me

2 komentáre:

  1. Na Designbloku jsem byla a vracela jsem se stejně rozpačitá jako ty. Celková atmosféra této akce se jednoduše utopila ve velikosti Výstaviště.
    Věci, které se mi líbily, jsou celkem podobné těm tvým.

    http://rannicervanky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť