sobota 9. augusta 2014

Cesenatico outfit


Celý čas som hľadala nejaké šortky, ktoré by sa mi páčili a boli pohodlné. Nakoniec som to vyriešila tak, že som si ich dala ušiť a toto sú jedny z nich. Fotky sú z prístavu v Cesenaticu, chcela som fotiť rybárov a lode, keď tam nie je veľa ľudí...ale ako sa ukázalo, asi každý si tam o siedmej ráno prišiel zabehať :D



shorts: sewn, T-shirt: Adidas Originals, shirt: F&F, sunglasses: Persol, watch: Nixon, shoes: Birkenstock

photos: Martin

3 komentáre:

  1. šortky jsou fakt suprový! a moc se mi líbí první fotce, má něco do sebe!

    http://giallotulipano.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opäť veľmi pekné fotky, ale aj prostredie. Šortky sú super, presne také by som aj ja prijala :)

    www.michaelakovalcikova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť