utorok 13. mája 2014

London 2. day


Vincent van Gogh - Two Crabs, Paul Cézanne - An Old Woman with a Rosary, Gustav Klimt - Portrait of Hermine Gallia, Vincent van Gogh - Sunflowers; Chair, Diego Velázquez - The Toilet of Venus, Georges Seurat - Bathers at Asniéres, Henri Rousseau - Suprised!, Vincent van Gogh - A Wheatfield with Cypresses

Toto obdobie je pre mňa dosť náročné, pretože sa snažím dokončiť diplomovku a celé dni doma rysujem. Tak som si spravila pauzu a dala dokopy to, čo sme videli druhý deň v Londýne. 
Prvá zastávka bola National Gallery na Trafalgar Square. Najviac zbožňujem výstavy obrazov! Ten pocit, keď vidím naživo nejaký môj obľúbený, alebo prekvapenie z toho, že ma oslovia tie, ktoré sa mi na reprodukciách nepáčia. Tu ich bolo viac, hlavne Van Gogh (ako malá som si vystihovala a odkladala všetky obrázky s jeho dielami a snívala o slamenom klobúku, stojane a maľovaní v južnom Francúzsku). Asi najväčší dojem vo mne zanechal obraz od Seurata, bol obrovský a hlavne z neho išla atmosféra pri ktorej ste mali pocit, že sa tam kúpete s nimi. Ďalej Gustav Klimt (ktorého bohužiaľ spolu s Goghom vidíte všade a na všetkom, mne osobne to už lezie na nervy) ale tento portrét bol dokonalý. A nakoniec Henri Rousseau s jeho džungľou, ten by som chcela doma :D. 


Po tomto prudko kultúrnom vyžití sme to išli vykompenzovať na Oxford Street a potom si oddýchnuť do Hyde Parku.
ujo z rozprávky Up!

tu by som chcela bývať :)
Piccadilly Cirkus
 večera a nočná prechádzka

photos: P.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára