piatok 18. apríla 2014

My wishlist


top: Maison Scotch (detský) - milujem všetko vzorované, aj keď také veci sa rýchlo okukajú, ale...leto je leto
náramok: Cruciani - začnete s jedným a už nejde prestať...ešte "potrebujem" žltý srdiečkový, tyrkysový s hamsou,...:D
plavky: Triangl - rozhodovala som sa medzi zeleno-striebornými a čisto čiernymi, nakoniec vyhrali tieto
topánky: Birkenstock - moje staré už čo to prežili, treba novú posilu


tenisky: Adidas - proste ich milujem!
košeľa: H&M - vzor, ktorý ma baví
náramok: Cruciani - som chorá? :D
šortky: Adidas - podobné som mala, keď som bola malá :)
okuliare: Ray-Ban - rám je zamatový <3 a sklá zrkadlové...už dlho som chcela nejaké farebné zrkadlovky, ale nájsť správne slnečné okuliare nie je len tak...

publikovala: P.

4 komentáre:

  1. triangl si si uz objednala? priamo z oficialnej stranky? kolko ta vyslo postovne? ci s nimi spolupracujes? dakujem! inak super veci!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nespolupracujem...Ešte som ich neobjednala, plánujem z oficiálnej stránky...pozerala som aj poštovné, už si nepamätám koľko vyšlo, ale nebolo to až tak veľa.
      Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. cruciani nieeeee! a birkenstocky chcem aj ja, po poslednom výlete som úplne nadáala, že som si ich ešte nezaobstarala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie okuliare sú super :)
    http://michelleeskingdom.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť