sobota 3. augusta 2013

Magic in Milan


Bella Italia! Taliansko je čarovné, strašne som sa doňho zaľúbila. Je to naozaj krajina, ktorá vám vyrazí dych. Páčilo sa mi všetko - krajina, ľudia, jedlo, káva, štýl, celá tá dolce vita. A tu je pár vecí, ktoré ma Itália naučila...


Numero 1: Taliani sú asi tí najmilší ľudia. Nehovoríte po taliansky? Oni zas po anglicky? No problem! Ruky, nohy máme všetci... a Taliani k tomu úsmev a ochotu.

Numero 2: Niečo na tých Talianoch je. Nie, nie sú všetci trendy. Lepšie, sú nadčasoví! (vynímajúc niektoré prototypy s štýlom a la Ronaldo - gélik, naušnička, tenisky). Inak majú v sebe akúsi vrodenú gráciu akú u nás vídať zriedka.

Numero 3: História, móda, rajské pláže, dobré jedlo... V Taliansku naozaj je všetko, čo človeku "treba" :)

Numero 4: Už som spomínala jedlo? :D Ak sa chystáte pobudnúť tam dlhší čas, pozor, hrozí nebezpečenstvo kíl navyše :D Cestoviny môžu byť naozaj umenie...

Numero 5: Celý môj život bol lož! Mozzarella, ktorú som si kupovala v Bille, Lidli a spol. nebola vôbec mozzarella :D Najradšej by som si so sebou na Slovensko odniesla celý kamión...


..luxusná nákupná pasáž a architektonický skvost v jednom...
 

...na Corse Vittorio Emanuele...


...fotíme ako fotíme...


...zábavka na námestí pred Dómom...


...láska kvitne v každom veku :)...


...modelko...


...výklady v Miláne = pastva pre oči...


...to najlepšie z mužského streetstylu.. pán napravo nám povedal že je model (nieže by nás to prekvapovalo :D), nepozná ho niekto?...






...aj policajti majú šmrnc...


...Corso Buenos Aires...


...aj nákupy boli...


...ak chcete toho vidieť v Miláne za pár dní, čo najviac, zoberte si mestské bicykle! Vyjde vás to len 3 eurá za celý deň...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára