štvrtok 2. mája 2013

Tom Dixon

Rozhodla som sa občas pridať post o dizajne. Okrem toho, že ho študujem, asi ešte radšej ho obdivujem :D Tom Dixon je jeden z tých, ktorý ma baví, odkedy som ho objavila. Narodil sa v Tunisku v roku 1959. Do Veľkej Británie sa presťahoval keď mal 4 roky. Študoval na Chelsea School of Art v Londýne. Svoju kariéru začal v londýnskom klube živým predstavením, počas ktorého zváral nájdené objekty do sedacieho nábytku. Svoje štúdio založil až v roku 2002. Asi najznámejšie sú jeho svietidlá. Okrem toho najvrhuje aj nábytok a interiéry. Môj obľúbený je rad svietidiel Beat Lights. Sú inšpirované sochárskou jednoduchosťou hrncov na varenie a tradičných plavidiel v Indií. Tieto svietidlá sú ručne tepané z mosadze remeselníkmi z Moradabadu v severnej Indií. Vo Wingback Chair som mala tú česť si posedieť na Designbloku. A ešte jeden svietidlový bonus tu.


 Beat Lights
Lustre Lights
Wingback Chair
Base Copper Lights
publikovala: P.
foto: tomdixon.net

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára